Tillbaka

Hej! Nu är jag tillbaka med nya krafter och nytt att skriva om förhopppningsvis.
Igår var det skola som vanligt. På kvällen red jag i hoppspecialen, jag red mickey och vi hoppade bana. Vi hade frida falk idag och jag tycker att hon är superbra ridlärare! Hon både skriker på en och berömmer en jättemycket och då blir man bara ännu mera motiverad till att fortsätta rida! Efter hoppspecialen körde jag moppe hem i regnet. Väl hemma bakade jag kladdkaka och knäckflarn sen blev det mys framför TV'n sen somnade jag vid 11.

Idag har vi haft klassens dag. Våran klass cyklade til boviken och hade superskojj! Vi lekte några lekar och käkade mat. Spelade vollyboll, pratade och gick på äckliga toaletter.. Vi cyklade hemmåt vid 2 tiden och var hemma i kpge kvart i 3. Det tog 1 timme dit och 45 min hem och ändå tycker jag att det var jobbigare hem men det kanske var därför det gick fortare. Jag lånade pappas cykel så jag lämnade den där när jag kom till kåge och tog moppen till Kusmark. När jag kom hem tog jag en välförkänt duch och fikade lite kakor.. u har jag spelat lite gitarr och snart ska jag och Erik ta mopparna till kåge till holken!
Ni får ha det så bra så hörs vi senare!
Hejdå♥

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0