the day!

Hej! Skola idag som vanligt. Efter skolan plugga ja lite sen fotade jag mye och ruhm och hanna och Elle, var en sväng till na och nu har jag det lite mysigt med en brasa i kaminen och bara chill. Ska plugga lite till sen komma på TV. Klockan 9 kommer Therese och hennes mamma och hennes häst och hämtar mig så far vi till ridhuset och Therese ska rida dressyr med hennes häst Wille och jag ska nog filma lite och kolla på ;) Blir nog supertrevligt!
ida får mye oh ruhm stå för bilen! ;)
Imorgon är det skolan sen hem och plugga (som vanligt), äta middag och hoppspecialen.
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0