TÄVLING

Hejsan! Har inte bloggat på ett tag men börjar tappa lusten men bloggar ändå ibland när jag känner för de ;)
Har iaf varit på dressyrtävlingar i helgen, igår var det häst och idag var det ponny. Jag ahr agerat filmare och dotare i helgen och det har varit kul som vanligt! Nu har jag tagit mig till Angelina och hon äter middag. Ska äta surströmming hemma halv 6 så ska v'll hem just före. Ikväll ska jag till Ville och rida och göra klart i stallet för honom. Alltså mocka, göra mat, fylla vatten göra hö osv ;)
Imorgon är det skola igen så jag kommer nog inte uppdatera så mkt i veckan eftersom jag rider hos Erica ganske mkt nu för tiden. Men ska nog försöka klämma in nån liten tid där jag kan uppdatera!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: nice! SKicka??:D

2011-09-19 @ 14:58:44
URL: http://kusmarksryttarna.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0