WORKSHOP

Hej! Har nu kommit hem efter en supertrevlig helg med superfina människor! Vi har varit på Workshop med US och ätit massor med good mat, kollat på superfina hästar, ätit ännu mera, fikat, pratat, tipsrunda, iskrig, sovit på superfint hotell och massa annat kul! Ska man sammanfatta denna helt med ett enda ord får det bli BÄST. Nu har jag äntligen kommit hem och känner mig glad i hela kroppen. Jag är ledig hela veckan också så ska verkligen vila ut mig i veckan. Tror det blir en tripp till stan och shoppa lite sen kanske jag drar till skolan och kolkar vad dom gör där sen ska jag sälja salami också.. Blir nog en toppervecka med inte bara sitta stilla göra!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0