Prao imorn!

Hejsan! Det blev inte så bra uppdatering men orkar inte sitta vid datorn varje dag när man kan göra bättre saker av sitt liv. I veckan har jag ridit en held del hos Erica och vi har varit i stallet och pysslat på ltiegrann också.
Just nu är jag barnvakt och barnet sover så jag passar på att blogga innan mamman kommer hem. Idag har jag fotat Angelina och Amanda sen har jag ridit bella litegrann i westernsadel och det var inte skönt! Eller bara i skritten men inte i traven och galoppen tycker jag.




Imorgon börjar praoen och jag ska vara på ICA i 2 veckor så det blir nog roligt! Jag har amanda med mig vecka 45 men nu till veckan är jag själv med personalen! Blir nog skojjigt;)


Ni får ha det bra så hörs vi!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0