Out of my mind

Hej!
Igår var det skola på dagen och på kvällen var vi i byske med holken. Vi sökte en skatt som dom skulle ha gömt i skogen men dom hade gömt den i det andra lagets läger så det var inte så roligt tycker jag.. Vi var less allihopa förutom ledarna. Jag var hemma ca 2.
Idag vaknade jag klockan 12, gick och duchade sen for jag till Angelina. Idag tog jag cyklen i det fina vädret! Det är verkligen underbart väder idag och jag njuter av dom sista halv varma dagarna! Nu har jag kommit mig hem och bytt om, snart ska vi gå till Na och Magnus och äta god mat och umgås med thailändarna en sista kväll för dom åker hem imorgon. Ni får han en bra dag så ses/hörs vi senare någon dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0