dimma

Godmorgon! Jag har varit vädligt dålig på att uppdatera nu för tiden men ska blir bättre och försöka slänga upp ett inlägg per dag minst. Inläggen lär itne blir så roliga för jag har aldrig några ideér men om ni kommer med några kanske det blir lite roligare! Nog för att jag vet att ingen kommer komma med någon idé men jag kan ju alltid prova!
I veckan har jag lov och tar det bara lugnt hela veckan. Jag har ridit hos Erica 2 dagar och idag ska jag baka bullar annars aka jg bara sitta inne för vill inte vara ute i det gråa och tråkiga vädret. Jag ska nog laga något gott till middag också så mamma blir glad när hon kommer hem och slipper laga mat:) ikväll ska jag en sväng till holken och kolla vad dom gör där också! Alltid lika kul att komma dit såklart!:)
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Alicia

Så jäkla snygg OLIVIA!!!!!!!!<3

2011-11-02 @ 16:03:02
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0