You're the one that i want

Hejsan! Har just landat innanför dörren efter en lagom lång skoldag men skratt och tråkigheter. I vanliga fall hatar jag matte men idag funkade det och hann göra ca 25 unngifter så är stolt över mig själv idag! På musiken lär vi oss inte mkt av våran nya musiklärare men det ska nog lösa sig nån gång.. Hade även boxersize på gympan som var jobbigt. Ikväll ska jag troligen till holken och umgås om det är någon där!
Imorgon är det tävling på ridhuset på morgonen och ska nog åka och kolla en stund ifall jag orkar kliva upp tidigt. Senare på dagen har vi övernattning på stallet men man måste inte sova där. Det är bara några som ska göra det! Vi ska äta tacos och göra lite olika roliga saker! Kommer bli toppen hoppas jag!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0