what about now

Hej! Då vare skola igen. Slut på praoen och tillbaka i skolbänken. Känns hyffsat bra men tungt. Tur jag her trevliga vänner att se fram emot att träffa när jag kommer till skolan! Vi är som en enda stor familj i våran klass, nog finns det nån som sticker ut lite extra men jag tycker att vi fått riktigt bra kontakt allihopa och kan prata med varandra utan att någon dumförklarar en! och det är så skönt! efter 3 år så lönar det sig äntligen!=)
Var till ICA och lämnade tillbaka kläderna och fick 2 chipspåsar och en 1,5 liters dricka av peter:') Han är en hygglig människa! Jag kommer helt klart att sakna ICA när jag varit i skolan ett tag nu.. Men ska nog klara det! Sja försöka få sommarjobb där i sommar men det får vi allt se om! Hoppas dom gillade mig och att jag får komma tillbaka.
Efter skolan åkte jag med samma buss som amanda hem till henne och vi red pedro och pikkan. Har ridit med henne ett antal gånger under praon och det är lika kul varje gång tycker jag! Hon har så underbart fina hästar och kan inte ha det bättre skulle jag säga! Vi gick över lite bommar idag och pedro var ganska stark även fast jag hade pelhamet men kan bero på att vi hade cheerleading igår på e-valet så har träningsverk överallt! Och så fick jag rida pikkan lite och hon är så fin så:') lätt i handen och frammåt! han tar verkligen för sig och man behöver inte göra stora hjälper för att hon ska lyssna!
Har ätit pizza till middag och hunnit ducha. Ikväll ska jag göra en artikel om att jag praoat på ICA! Älskar sånna uppgifter så blir nog kul! Men ni får hade det så bra så får vi höras om ett tag! Ska försöka bli bättre på att blogga jag lovar, men håller ju typ aldrig det jag lovar så vi får allt se..
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0