Färgat håret♥

Hejsan! Har varit i skolan idag. Efter skolan åkte jag buss hem och kåka köttfärssås och spagetti sen packa ja lite saker och tog med mig till holken där vi hade tjejkväll och vi va inte många men de funka ändå! de ä ganska kul att bara sitta och prata ibland! sen färgade linn mitt hår och det blev mycket bättre än vad det var! nu är hela håret samma färg så det är ju bra! blev lite rött men mest brunt men det blir nog super!
det syns inte så bra men det blir ALDRIG bra med kamera och blixt..
Skola imorgon igen sen hem och jag ska inte göra någonting på kvällen faktiskt. om inte kakorna kommer som vi ska sälja förståss för då ska jag sälja dom så jag slipper ha dom hemma. Sen ska jag sova och inte göra nått annat.
ha det bra!
Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0