one time

Hej! Dagen sög.. Först missa jag första bussen men det kommer ju två varje morgon samma tid typ så skulle åka med andra och tror ni inte bussen bara kör förbi mig och busskuren innan så vi fick int komma till skolan idag.. jag kom försent för tog en senare buss och vi kollad epå film HELA morgonen tills lunch sen var det äcklig lunch men åt ändå. Efter lunch var det dom tråkigt lektionerna NO och matte.. sämsta ämnerna på hela dagen. Efter skolan missade jag bussen så jag gick med linn hem och packade klart alla kakor och nu har jag varit ute och sålt alla klart så jag slipper sälja några mera. Sålde dessutom 8st extra men gjorde klart allt på 45 min! så var snabb! känns skönt iaf. Fick äta spaghetti och korv hos linn så var asgott sen kollade vi på hannah montana the movie en stund för det var på TV men vi somna typ båda två.. mamma kom och hämta mig sen sålda vi kakorna och nu sk ajag ducha sen sova!
Ha det så bra nu allihopa!
Godnatt!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0