kör

Hej! Som jag sagt så hatar jag ju skolan och har varit nära på att stanna hemma flera gånger men idag kände jag mig nästan peppad till detså for till skolan. Vi hade lite tråkiga och lite roliga lektioner. Kör hade vi och jag ska sjunga solo men hittar ingen låt.. kom på nån åt mig är ni snälla(A)! Sen vare god sallad till lunch, det var egentligen soppa men då finns det alltid matsallad om nifattar. På engelskan skrev jag klart en miniuppsats om Ohio i New york.


När jag kom hem va ja livrädd för rånarna så tog nästa buss till pappa tillbaka till kåge. Här har jag, erik och filip ätit palt och bullens pilsner korv. Sen har jag kokat knäck m,en FL,moa och Julia RW åt upp alla.. så ska koka nya nu.. Ska sova här också för vågar inte sova i kusmark tack vare JÄVLA RÅNARE...



Imorn är det skola igen och vi ska äta fläskfilé på HK'n!


käkar sånna mackor med rökt lax på nu! ASGOTT!=)
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0