jag viskar en bön

Orkade int skriva igår för jag fick en blödning i foten och sov när jag kom hem för kände mig lite sjuk osv.
Iaf så igår försovde jag mig så jag tog moppen och körde till skolan, jag hade kommit i tid ifall att jag inte ramlat vilket jag gjorde.. precis som mamma sa att jag skulle göra.. Jag glömde bromsa för min moppe varvade så mkt så jag trodde den skulle sprängas och då tryckte jag in kopplingen och fokuserade bara på det och så svänge jag i ganska hög fart och gled omkull och fick foten under så fotpinnen for rakt på min fot och jag har en växelmoppe så det tog ganska ont för den är ju som en pinne som ni hör på ordet. Sen fick jag upp moppen för jag var så arg så tog i med all min kraft och lyfte upp den sen hade kedjanhoppa så fixade tillbaka den så duktig jag är. Men sen när jag kom in i skolan och skulle ta av mig skon kom smärtan.. så gick till skolsköterskan och hon lindade den och så hoppade jag på kryckor hela gårdagen sen idag är det mkt bättre men ska ändå inte rida men ska följa med och flma iaf! Angelina ska rida pernille och det blir nog kul! Sen ska jag nog hem och kolla på lite TV sen sova!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0