Det märks

Hejsan! Det märks verkligen när jag uppdaterar och när jag inte gör det! jag har inte så många läsare men jag boggar mest för att jag ska kunna kolla tillbaka när jag blir äldre och se vad jag gjort i mina dagar. Men iaf när jag inte skriver har jag ungefär 9 stycken och när jag uppdaterar har jag ungefär 24 stycken så det är skillnad iaf!
Skolan idag såklart, åkte buss hem och sitter nu här och har blivit lite biber fever så följer Justin bieber typ överallt... undra vems fel det är egentigen...? Men det är ganske kul för har är då duktig och snygg såklart så det är helt OK!
Ikväll ska jag nog bara vara hemma och kolla på "never say never, fään versionen" tror jag och såklart massa godis och onyttigheter!
Känner verkligen att julstämningen börjar komma nu då jag redan lyssnar endast på jullåtar på spotify!

Kommentarer
Postat av: josefin

i say justin u say bieber



JUSTIN

2011-11-21 @ 19:04:53
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/
Postat av: josefin

i say one u say time



ONE

2011-11-21 @ 19:05:15
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0