de e samma himmel, de e samma hav

Men kväll började inte så bra men slutade lite bättre. Hade tråkigt så tänkte dra till holken i kåge med moppen men såklart startar inte faanskapet när man har ''bråttom'' så fick stå typ 1h och försöka få igång den och så kommer mamma ut oh torkar av tändstiftet och allt funkar som vanligt.. då har jag alltså stått och kickat i typ 1h och hon behöver inte ens anstränga sig nästan lite... vid den tidpunkten var det inte långt ifrån att kasta både mamma och moppen i älven men som tur var så ville jag ta mig iväg nån gång. När jag väl fått mig iväg hinner jag bara 1km så stannar den igen men startar efter ett antal kickar i mörkret, väl på preem i kåge där jag skulle tanka spiller jag halva bensinen utanför så där rök ca 20:- på ingenting.. Och så kommer jag till pappa och ska fylla på olja men inte har vi nån sån där inte nä.. varför tänkte jag en sden tanken när inget annat kunde gå fel. Så for på ICa för skulle köpa jäst till mamma och så tänkte jag trösta mig med lite godis och dricka, och så när jag blivit liiite gladare så funkar inte kortfäävlet så får ställa mig och gräva i alla jävla fickor på mig och hitta dom jävla 35:-. Sen när jag kommer hem står det att jag ar 88:- på kortet.. asså åhhh...... Kan det bli värre?!?!?!? Aja nu är jag iaf hemma och ska sova för att orka morgondagen också!
Godnatt alla söta!:*

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0