Walking on sunshine

Hejsan! Idag på skolan tränade vi till en av skolavslutningslåtarna, Wakling on sunshine, sen ska vi sjunga meteor (En låt magnus skrev när han var liten som är grymt glädjespridande tycker jag), På svenskan har vi läsförståelse och det är grymt tråkigt för jag fatta inget och kan inte koncentrera mig när det pratas å mkt i klassrummet men jag kämpar på ändå! Det var biffar och potatismos till lunch men åt inte så mycket av det så gick och köpte mig en toast istället. Efter lunch hade vi gympa och jag ahde glömt mina gympakläder och är så förkyld ännu så skipapde att vara med men dom spelade brännboll i regnet och det funkade också! Sen gitarr och sista lektionen var matte där jag gjorde hela 1 tal! :O inte dåligt av mig... eller?!?! Nu har jag tagit mig hem med bussen och satt mig här, snart kommer nog mamma hem och gör mat sen ska jag på moppekurs och sen hem och sova eller nått? Blir nog finfint=)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amelia

Gud va gullig ponny! :D

2011-05-23 @ 19:43:21
URL: http://ameliaoherica.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0