TRÅKIGT...

Hejsan.. Just nu har jag sjukt tråkigt.. jag har ingenting att göra och håller på att bli helt galen av att bara sitta inne. Jag kan gå ut och göra nått men jag orkar inte det sen blåser det ute också... jag vil bara att mamma ska komma och så det är nån hemma mera än jag men hon kommer inte hem förrän ikväll och då är jag troligtvis i församlingshemmet i i byn med konfan men vet fortfarande inte om jag orkar fara med vi ser väll. Men jag tar mig inte dit och cyklar jag dit är jag helt slut när jag kommer fram och får väll magsjuka igen men jag hoppas att filip kan sjutsa mig isåfall. Jag har då iaf tagit mig en dusch nu och så får jag väll klä på mig mycket och gå ut och fota lite så jag kan blogga sen och lägga ut lite nya bilder. Jag hade jättemånga fina men så raderade jag dom från kameran så nu är dom borta...
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0