Torsdag

Hejsan! Idag är det skola som gäller. Igårkväll sov jag hos min granne bunna och var barnvakt till hennes dotter när bunna var och jobbade natt. I morse for jag hem klockan halv 7 och duchade. Nu har jag fikat frukost och ska snart fara till skolan. Idag har vi lunchkonsert med kören Sen har jag NO-prov som jag inte har pluggat till efter lunchen på arbetspasset... kommer gå skit men jag får skylla mig själv helt enkelt att jag itne pluggat eller så gör jag det nästa torsdag så jag hinner plugga litegrann!
denna flicka var jag barnvakt åt!
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0