Toppenväder!

Hejsan! Idag är det superfint väder ute! Sol och varmt men det blåser lite men inte så mycket! jag har varit på Tävling på KDRF och varit funktionär, jag hängde skyltar. När det var slut åkte jag hem med Anette och lisabeth. Dom släppte av mig hemma och lite senare skjutsade mamma mig till pappa när hon for jag jobbade, hon jobbar jour så jag ska sova hos pappa ikväll. Men jag har en nyhet att berätta! Jag har fått en MOPPE!! Erik kör hem den nu så hoppas att den kommer snart! Den går iaf 45 och den får gå 30 så den går lagom fort tycker jag! Sen är den i ett superfint skick och längtar tills jag har moppekortet! Kursen börjar den 17 maj som är typ snart! SUPERGLAD!! Men iaf så ikväll ska vi äta grillat sen vara hemma och chilla vid TV'n tror jag.





Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0