Tisdag

Hejsan! Idag hade jag sovmorgon till 5 över 9 då hade vi musik. Vi spelade Tatto. Sen rast och Svenska sen lunch. Sen idrott och hål, matte sen slutade vi! Så vi har superdag idag! Kort och mycket hål och grejjor! Sen när jag kom hem for jag til Angelina och vi red och gjorde stallet och sen gick vi in och gjorde mat. Det blev lövbiff och pommes med beasås! Sen satt vi oss vid datorn och nu är jag hemma och har just ätit lite sånhärglass!
Supergott!
Morgondagen ser ut såhär för mig att först är det skola, efter skolan far jag hem och lämnar väskan och dylikt, tar moppen till Angelina och fotar henne och Vanillin för hoppspec. Sen far jag hem och äter middag och sen far jag till hoppspec! Sen hem och kolla på TV och ducha och chilla hela kvällen!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0