Tävling

Hejsan! Nu har jag äntligen kommit hem från en heldag i stallet. Jag har tävlat ponyn Mickey som står på ridskolan.
60cm: På framridningen var han pigg och frammåt som tusan! Men det kändes bra så jag gick ut och hoppade fram, han var superfin på framhoppningen och bjöd på alla hinder. Inne på banan Var han hur fin som helst! jag kände att han hoppade galant och vi kom till omhoppning där vi inte gasade så mycket men ändå vann vi denna klass!
70cm: Han kändes lite latare på framhoppningen men ändå frammåt. Jag orkade inte riktigt rida och han hoppade ganska stort på oxern på framhoppningen och jag gled av sakta men säkert. Gjorde mig inte illa eller nått utan jag bara skrattade för jag var så kass på att hålla mig kvar. Men det gick bra. Inne på banan var han lika fin denna gång. Jag slarvade lite med galopperna och vägarna så allt fel var endast mitt fel. Vi tog oss genom grunden och skulle hoppa omhoppning då han hade fel galopp och vi red utanför ett hinder men vi tog det igen och då gick det superbra hela tiden. Vi fick ingen placering i denna klass men han var världens finaste ändå! =D


Film och bilder kommer! Ni får nöjja er med en gamal sålänge ;)


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0