Städat

Hejsan! Nu hat jag kommit mig till pappa. Jag har hunnit ducha, äta grillat och städat hela filips gamla rum där jag sa sova inatt. Jag hade lite att göra och jag fick typ dammhosta för det var så dammigt här inne men nu är det fixat och rent! Det är ganska tråkigt i det här rummet för det är gröna och gula väggar och bara tråkiga färger men det funkar för min del eftersom jag inte är här så mycket. Ikväll sk jag bara ta det lugnt eftersom jag är helt slut efter dagen som varit. Jag ska kolla på kvällen är din och bra slappa i soffan framför TV:n tänkte jag. '
Till veckan går vi bara måndag, tisdag och onsdag sen är vi lediga tills vecka 23 på
tisdag börjar vi om igen tror jag det är. Så himla skönt det ska bli med et litet ''minilov''! Då ska jag vila extra mycket och bara slappa på dagarna så jag samlar ny energi!
Ha en trevlig kväll!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0