Sommar!

Hejsan! Idag är det nästan som sommar ute. Det är varmt! hela 22 grader i skuggan, men tyvärr så blåser det och det gör inte saken bättre men det är inte kalla vindar så det är ju bra! Idag ska jag inte göra någonting tror jag. Bara slappa hela dagen lång, kanske klippa gräset om jag orkar annars får Erik göra det. Jag kanske ska vara barnvakt till Nam ikväll och sova hos dom om jag inte förstod dom helt fel. Imorgon är det skola igen tror jag om vi inte var lediga. Minns inte riktigt men tror det var nästa vecka eller nått. På lördag ska jag tävla mickey på KDRF, det är träningstävling, samma som på SRK fast på KDRF.

Domhär två tårtorna fanns med på fikabordet under min konfafest!

Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0