shopping

Hejsan! Idag har jag och mamma varit på stan och shoppat kläder och sånt! Jag är supernöjjd med dagens shopping, köpte inget onödigt utan bara det jag behövde. Sen for v och hämtade mammas kompis som är här nu och ska sova här för hon tar sig inte hem ikväll. Trevligt trevligt! Sen köpte jag lite godis eftersom det är lördag och en dricka. Ska slinga håret ännu mera idag eller imorgon så jag får mera slingor, har så lite nu tycker jag. Sen ska mamma kanske klippa av mitt hår lite, har så långt tycker jag... Har nästan alltid uppsatt och då är det bättre att ha lite kortare tycker jag. Sen ska vi äta godmiddag men stark. Nu ska ni få bilder på det jag klöpte idag
dom här solbrillorna köpte jag i veckan!

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0