Piggare

Hejsan! Nu känner jag mig piggare och har ätit litegrann, en korv orkade jag sen blev jag mätt. Men det är alltid något iaf! Sen har jag kollat på TV och legat vid datorn hela dagen så nu är jag utvilad men har sjukt ont i hela kroppen fortfarande men jag tror det är pga tävlingen för jag var helt slut efter att ha ridit 2 klasser. Vi skulle egentligen prova kåpor i dag i kyrkan i kusmark till konfan men eftersom jag är sjuk så kunde jag inte fara så jag får prova just innan vi konfrimerar oss på söndag istället. Sen missade jag min gitarrlektion idag också, har inte varit på den på 4 veckor nu tror jag om jag inte har fel. Eftersom det har varit lov och massa shiet men nu ska jag bättra mig och komma ihåg det när jag är frisk iaf. Och så missar jag kören idag på skolan också för sjukan kan ta sitt liv. Hatar att vara sjuk när jag verkligen måste vara på skolan. Det är alltid så för mig. Men dte är inget att göra åt. Jag får helt enkelt leva med det. Ska inte til skolan imorgon heller men kanske på torsdag om jag orkar.
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0