Onsdag

Hejsan! Idag blev det inte heller någon skola, har legat i sängen hela dagen och kollat på TV och datorn.. inte bra inte bra olivia.. men det verkar funka att bara ligga och slappa ibland för jag känner mig mycket piggare nu men ska ändå vila imiorgon också fö rjag vill vara frisk tills på kvällen då vi har nått grejjs med konfan som jag gärna vill vara med på. Eftersom jag konfar mig på Slndag så ahr vi massa för saker som vi gör. Fråga inte vad det är för jag har ingen aning. Men det blir nog kul ändå! Sen Orkar jag nog inte en hel skoldag när jag inte har ätit nått på 3 dagar och är helt tom i energipaketer och hela kroppen är slut så ska nog försöka få i mig lite mat imorgon! Annars så blev det ingen hoppspecialen idag som ni kanske har förstått men det var nog lika bra ändå. Nä, nu ska jag kolla på TV!

Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0