Måndag

Hejsan! Idag är det skola på schemat igen. Vi har vanliga lektioner tror jag fortfarande. Efter skolan ska jag hem och äta middag sen och göra moppeprovet och jag har inte pliuggat ett skit men kan typ allt ändå tror jag då. Han sa att det skulle vara lätt och då litar jag på det! Alla saker är ganska logiska osm tex '' vad gör du om du kommer till en skylt där det står stopp?.. 1.gasar på.. X.stannar 3.ej utfart'', amen ni fattar.. allt är nog så lått hoppas jag. Sen ska vi köra upp också men det är bara övningskörning så man kan inte få IG på det. Sen ska jag nog hem och sova för då är nog klockan ganska mycket.
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0