Lördag

Hejsan! Idag ska jag bli firad för att jag har konfat mig! Vi gjorde det inte förra helgen för då kunde ingen så då blir det idag istället! Vi ska äta paj och tårta! Vlir nog jättegott tror jag. Sen ska jag kanske till botsmark annars stannar jag hemma och kanske är med någon kompis eller nått. Vi får helt enkelt se senare! Igårkväll var jag trött men satt vid datorn till 00.00 tror jag och typ halvsov men tillslut gick jag och la mig. Vaknade 8 i morse och gick ner och kollade hur varmt det var ute men det var bara 14 fortfarande.. och det är 7 i skuggan.. Men det är sol iaf! ett stort +. Nu ska jag ta mig en dusch tror jag.
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0