LG

Hejsan! Inatt har jag sovit hos pappa. Igår var jag först på ridhuset sen i kåge på moppekurs och lärde mig mycket saker. Men var supertrött för klev upp klockan 5 på morgonen... men nu har jag vilat upp mig för dagen och idag och hela helgen ska jag bara ta det lugnt. Kanske vara ute litegrann men måste vila nu så jag får nya krafter tills på måndag! Jag får pengar den 2 juni hoppas jag och då ska jag köpa en ny mobil och lite nya ridkläder hoppas jag. Jag vill köpa denhär mobilen
Och ridkläderna jag vill köpa finns i detta inlägg, hoppas bara att pengarna kommer så fort som möjligt! Sen vet jag inte vad jag ska köpa mera men jag ska spara till saker jag vil ha sen kanske =)
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0