Hoppspecialen

Hejsan! Idag har jag haft fullt upp och inte hunnit sitta vid datorn någonting men nu har jag äntligen tid! I morse duchade jag före skolan. Åkte buss till skolan. På elevens val tränade vi inför musikdagen som är typ dagen före skolavslutningen så den börjar närma sig!! Efter det åkte jag hem med bussen och så var det bara att byta om och fika lite sen frog jag iväg med moppen till Angelina och fotade henne och Vanillin. Vi åt middag och for till hoppspecialen där jag red mickey och det gick minst sagt skit.. orkade nte rida ihop honom så han blev lång och seg och när jag väl tog i honom snörde han bara upp huvudet men det gick bra sista språnget. tycker jag iaf. Sen åkte vi hem och gjorde klart i Angelinas stall och så for jag hem och nu har jag ätit lite glass så jag får lite energi och ska nu gå och sova men funderar om jag ska ducha först men godnatt iaf!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0