Hoppelihopp

Hejsan! Skolan idag gick väll sådär, alla var trötta i slutet av dagen för den här dagen är så himla jobbig! Vi ahr 4 jobbiga lektioner före lunch. Sen 80 min NO efter lunch och ap. Gjorde NO-provet på arbetspasset och hade glömtplugga på könsdelarna så det blir nog IG för mig denna gången. Efter skolan åt jag middag sen for jag till Angelina. Har fotat henne och hennes ponnyer ikväll och nu har jag äntligen tagit mig hem och ska snart cykla till Na och Nam eftersom jag ska vara barnvakt inatt också =)!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gryt fin bild!!

2011-05-15 @ 16:55:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0