Fredag

Hejsan! Idag har jag varit i skolan äntligen! Det var faktiskt ganska roligt där idag! Vi sålde fika i kiosken och fick ihoop 662 kr! Sen kom david lindgren som varit med i massa musikaler och allt sånt tjosanhejsan och sjöng för oss! Han berättade lite om sitt liv också! det var intresannt också :P sen hade vi itne så jobbig dag men sen for jag till stan och vi handlade på willys sen for vi hem och nu gör mamma mat det blir goomaten idag! Sen vet jag inte vad jag ska göra. Ha en bra kväll! Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

ja..men jag ska förmodligen till kus-banan snart:]

2011-05-06 @ 18:00:10
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0