Fredag

Hejsan! Idag hade vi 2 lektioner på skolan. vi skulle ha tre men mattelärarn kom aldrig så jag fick sitta och vänta på skolan på vussen från 11 till kvart över 12 men det gick bra. Nu har jag iaf kommit mig hem och sovit en stund, ätit middag, bakat chokladbollar, haft ont i magen och inget mera. Men ont i magen hade jag abra när jag kom hem från skolan för jag får det när jag är på skolan ibland. Jag åt pyttipanna till middag och mina chokladbollar blev inte dom bästa kanske men dom duger till att sälja på tävlingen imorgon. Nu ska jag börja packa sakerna tills imorgon till tävlingen. Sen ska jag dra mig mot stallet där jag ska ducha mickey och fixa allt imför imorgon med Nellie.
kom igen nu Mickey!♥
Ha en bra kväll!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0