Filmat

Hejsan! Idag har jag filmat Angelina och Vanillin och Angelina och Bella på kusmarksridbanan. Hon dressyrade på Vanillin och hoppade bella. Dom var så fina så! Sen har jag varit hemma och ätit middag och suttit vid datorn en stund sen for jag till Therse och vi har inte gjort så mycket men vi har varit i stallet och gjort kväll där sen har vi suttit och pratar och haft trevligt. Nu ska jag fara hem från Therese så vi hörs kanske imorgon! Ska till stan efter skolan sen till Amanda och Adelina och rida pedro åt adelina, blir nog superroligt! Ha är så fin att rida dom få gångerna jag har ridit honom iaf :']




Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0