15år

Hejsan! Idag fyller jag 15 år! Så ett grattis skadar inte =)! Jag har fått många grattis på skolan och på facebook och sms såklart, då blir man extra glad. Men jag har inte varit superglad idag eftersom man blir så trött av att vara på skolan men jag har försökt göra det bäst av situationen. Vi har haft elevensval där vi tränade till musikdagen och det gick väll också sådär. Var inte på jättebra humör eftersom dte var sista lektionen på dagen och då är man supertrött. Så nu är jag hemma och ska snart få tacos till middag eftersom jag fick bestämma mat idag! Sen ska jag till Angelina och rida med henne sen hem och hämta lite saker sen till therese och sova där för imorgon ska jag fota/filma hon och hennes hästar när dom hoppar på ridhuset =) blir nog superkul! Efter det ska vi ducha hennes hästar sen hem till Therese igen och sen far jag väl hem någon gång också. Då får vi se vad jag gör.

hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0