Torsdag

Hejsan! Igår gjorde jag ett helt långt inlägg sen råkade jag trycka på bakåtknappen på datormusen så jag var tvungen att göra om allt och det hann jag inte för Filip skulle ha datorn för det är hans dator. Men iaf så i måndags var jag på stan men Angelina och Amanda och köpte en t-shirt, linne, tubhalsduk, mössa och mat och dricka. Jag glömde säkert nått men lite småsaker. Sen åkte vi hem med buss och på tisdag var jag på skolan sen hemma och pluggade tror jag jag gjorde. Onsdag, skola, hem och äta sen kom Anette och hämtade upp mig och jag for till Angelina och gjorde hennes stalla sen for vi till hoppspecialen sen red vi och anette filade sen fick vi tårta av Ebba som hade flygit av sen åkte vi hem med Amanda och jag hoppade av hos mig och duchade sen sovde. Idag har jag varit opå skola och nu sitter jag hos Angelina och vi har ridit och gjort stallet och nu duchar Angelina och vi har ätit middag och det var varmkorv, alltid gott. Sen ska jag snart fara hem tror jag nog. Imorgon har jag NO prov och 2 matteprov. Sen svenska och sen So sen slutar vi och då ska jag hem och sen på kvällen kanske jag ska poå vio med tjejerna.


MAAT!!!♥


Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0