Tisdag

Hejsan! Nu har jag kommit hem som jag redan skrivit. Jag har duchat, ätit middag, vilat lite och ätit semlor sen har jag pratat med Angelina och kvällen och hon kommer hit och är med mig och sover här inatt. Blir nog en toppenkväll tror jag! Imorgon ska jag kanske följa Therese till stan och shoppa litegrann. Fast jag tror inte att jag ska köpa så mycket kläder eftersom jag inte har nått jag behöver, eller det ärju alltid kul att köpa kläder men jag har tänkt vara lite sparsam framöver eller nått. Vi ska se hur det går med det! Men mat ska jag nog köpa och kanske någon fin tröjja om jag hittar nått fint som jag verkligen behöver. Annars ska jag nog bara chilla resten av sportlovet.



bildbomb från konfalägret kommer snart ska bara göra en först, det tar ju ett tag :P

Ha det bra!
Hejdå


Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0