Tisdag-sovmorgon

Godmorgon! Idag har jag sovmorgon till 5 över 9 så jag åker med 18 över 8 bussen för det är den sista som går innan jag börjar. Hade varit perfekt om det gick en kvart i 9 men aja det funkar. Idag har vi
♦Musik
♦Svenska
Lunch
♦Idrott
Hål
Gitarr
♦Matte
Sen slutar vi! Då åker jag hem med vanliga bussen sen gör jag en spotifylista med låtarna från musiken på och lyssnar som en galning så jag klarar provet. Eller så åker jag med Angelina hem och fotar henne och Vanillin när hon rider dressyr. Sen går jag hem och börjar med maten. Sen kommer mamma hem och då ska vi äta middag och plugga till tyska provet som jag har på onsdag på morgonen. Sen kollar jag på tv och fikar sen sover jag.
Man kan sova på golvet i bussen om man heter Lovisa Koss.
Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0