Pimpel-DM

Hejsan! Jag har varit lite dålig med min uppdatering. Men helt ärligt har jag inte haft tid till det. I fredags sovde jag hos Angelina. Lördag for jag och mamma och pimplade i lillkågeträsket. På vägen hem släppte hon av mig hos Angelina och vi åt pizza sen fotade jag henne och ponnyerna. Efter det cyklade jag hem och åt middag sen chillade jag på kvällen och var med och släckte alla lampor med earth hour. Riktigt mysigt var det. I morse vaknade jag klockan 6 och vi for iväg till umeåtrakten. Vi var på pimpel DM i trehörningen och det fanns mycket fisk men jag fick inte så jättemycket. Det fanns dom som fick över 14 kilo. Vi pimplade i 4 timmar och jag avr minst sagt less efteråt. Jag frös och avr kissnödig och allt det där. Men det var roligt ändå. Sen åkte vi hem och nu är vi hemma och ska snart äta middag som blir hamburgade och pommes. Ikväll ska jag sova tidigt men nu ska jag kolla på ponnyakuten.

Ha en bra kväll!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0