Onsdag

Hejsan! Angelina sovde inte här inatt utan hon for hem inatt typ 1. Sen Ringde hon mig i morse ochfrågade om jag ville komma och rida med henne så jag for dit efter att jag fikat sen skrittade vi i 1½timme sen skyndade jag mig hem och duchade sen åkte jag buss till stan och var på stan med Therese och köpte lite kläder blandannat tröjjor som ni kommer få se bilder på sen nån gång. Jag åt på frasses sen kollade vi på datorer och så vidare. Sen åkte vi buss hem till mig sen kom hennes päron och hämtade henne och då åt vi hemmagjord pizza till middag och åt det sen kom Emil sen angelina och nu stter Emil och Filip och spelar Halo och Angelina och Sofia sover och jag sitter här och chillar loss! Det gillas! Sen vet jag inte vad vi ska göra. Men imorgon ska vi till berget och grilla och mysa på sen ska jag följa angleina till ridhuset och filma när alla hoppar! Sen hem och så kommer Nam och då ska hon sova här och jag får cash! Sen på fredag ska jag typ till Stan eller nått med Angelina men jag ska inte köpa nått utan bara vara Angelinas moraliska stöd och kika lite. Sen hem och sen har jag inget mera bestämmt!





Hare bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0