Onsdag - hoppspecialen

Hejsan! Idag är det vanlig skoldag igen. Jag var jättetrött när jag skulle kliva upp men med en duch så fixade sig allt igen! Nu är jag pigg och ahr just ätit frukost och ska snart gå och borsta tänderna. Jag har gjort fika för dagen, idag blev det 3 paprika mackor och saft. Såhär sen min dag ut
♦Läspass
♦Tyska
♦No
♦So
♦Lunch
♦Engelska
♦Elevsnsval
På Löspasset läser jag en bok som heter Sam & Dan.
I tyskan har vi om modala hjälpverb.
På No'n har vi om vatten och luft.
På So'n har vi industriella revulotionen.
På Lunchen hoppas jag det är någon god mat.
På Engelskan har vi om nå verb, jag vet inte riktigt.
På Elevensval har jag Musik och vi spelar The final Countdon(?)


Efter skolan ska jag hem och äta middag och byta om sen till Angelina och sen vidare från henne till Hoppspecialen där vi ska hoppa bana idag eftersom Amanda och Angelina ska och tävla i helgen och då passade det bra idag:D!
Sommar(L)


Ha en bra dag:D!
- Kram olivia -

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0