MUSIK♥

Hejsan! Musik är det bästa som finna enligt mig! Jag skulle inte klara mig utan musik i öronen. Jag lyssnar jämt på musik när jag sitter vid datorn eller nått. I bussen, hemma, när jag ska sova, när jag läser, i bilen, framför tv'n osv. Aa, då vet ni.

Nu har Angelina kommit och jag har sett på bygglov och så kom Emil och faala hit så nu ligger Emil och Angelina och myser så jag vart utan kompis, haha skojja ba, vi kollar på TV, det är ju hockey och det är slutspel så vi kollar för fullt och hejjar på skellefteå!  Just nu står det 3-2 till skellefteå så hoppas det kommer vara så hela vägen och att vi vinner matchen. 

Sen ska vi fika och ha det trevligt. Sen sover hon här som ni redan vet, jag vet jag upprepar samma saker hela tiden... men ni får överleva med det tills jag kommer på nått bättre sätt att lösa det på. Men nu ska jag kolla på hockey.



dom är så söta så ;')


Hare bra!
Hejdå


Kommentarer
Postat av: ellen :)

Hej, du har jättefin blogg! :D Jag undrar hur man får samma färg på bakgrunden på bloggen som i headern? Tacksam för svar :)

2011-03-09 @ 17:28:17
URL: http://hallqvistellen.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0