MARS

Hejsan! Ny månad, nya tag, snart sportlov, bussen backade inte ner i diket
påvägen till bygdsiljum och härligt väder! Kan det bli så mycket bättre?!?!
Idag har vi varit på friluftsdag och jag var till bygdsiljum. Jag åkte slalom med Amanda,Angelina och Nellie. Jag har haft superroligt och det tror jag dom andra också hade. Vi fikade, åt lunch, kollade på när killarna hoppade i stora hopp, åkte slalom, skrattade och hade almänt superroligt. Klockan 2 åkte vi mot Kåge igen. Då avr nog alla mätte och belånta. När vi kom till Kåge kom Angelinas mamma och hämtade oss. Vi åkte hem till Angelina och så red vi och gjorde kväll i stallet. När mamma skulle komma och hämta mig fick hon punka på bilen så jag fick gå hem. När jag kom hem bytte hon till ett sommar däck så då for vi och hämtade alla mina saker. Nu har jag packat upp och kollat lite bloggar och ätit mat. Nu väntar bara plugget i en halvtimme sen är det 112 - på liv och död som gäller för min del. Eller kanske blir det lite fika före också, mamma hade köpt goda mackor såg jag :}!
Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0