Måndag = Skola igen...

Godmorgon! Nu börjar skolan om igen. Jag orkar inte de... men jag går bara 3 veckor sen har jag prao vecka 15 sen är det påsklov för min del! Men sen är det långt kvar innan sommarlovet men det ska nog gå. Idag har vi som vanligt tror jag då om vi itne har KGB men det märker jag väll när jag kommer till skolan. Sen ska jag lämna tillbaka en bok på biblan och hämta en ny som jag har paxat :D Sen ska jag fara till pappa på lunchen för att hämta mina saker jag glömde i bilen igår efter pimplandet. Sen ska jag äta lunch där också för det är blodpudding och det är äckligt.
När jag kommer hem ska jag bara chilla hela kvällen.
Där har ni min dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är 4 fyra veckor?

Vecka: 11, 12, 13 och 14.

2011-03-14 @ 07:04:35

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0