Lördag - Tävling

Hejsan! Idag har jag varit med Angelina och Amanda på tävling. Dom hade med sig två ponnyer var. Jag tycker det såg jättebra ut för båda och dom verkar vara nöjjda förutom lite tjoller men det går att förbättra till nästa tävling. Vi åkte klockan 8 i morse och kom hem klockan 4 i afton så det blev en hel dag på SRK och det har varit superroligt! Jag är då nöjjd och belåten. När vi kom hem lsatade vi av hästarna och gick med dom till hagen. Vi ladtade ut sakerna ur bilen sen gick vi in och åt middag. Det blev fläsk och makaroner. När vi hade ätit klart for vi till kåge och köpte godis till ikväll och det var 4.99:- Så jag köpte ganska mycket godia idag. Det är ju trots allt lördag.


Här har ni två bilder från idag på amanda och Angelina och hästarna.

Amanda & Gia

Angelina och Vanillin


Ha det bra!
Hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0