Lördag - pimpla

Hejsan! I morse vaknade jag klockan 8.30 av veckaren. Klev upp och duchade och klädde på mig. Jag har flätat håret och gjort fika till idag. Jag ska nämligen och premiärpimpla för i år för min del idag. Det är jag filip och pappa som ska fara. Mamma jobbar och erik vill inte fara. Det är i ljusvanntet vi ska pimpla och där finns det inte så mycket fisk. Eller vi brukar aldrig få fisk där men det spelar ingen roll för mig. Jag blir ändå bara nervös när det kommer fiskar på min krok. Men vi får vara ute i det super härliga vädret och få lite färg om vi har tur. Sen ska vi äta hamburgare och kanske vinna en liten sak om jag får någon fisk såklart.
När jag kommer hem ska jag gå ut med hunden sen gå till Angelina och fota henne och Bella nlär dom dressyrar på hennes ridbana. Hoppas det inte hinner bli för mörkt bara!
Ha en bra dag för det ska jag ha!♥
- kram olivia -

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0