KONFALÄGER I STRÖMBÄCK

Hejsan! Nu har jag kommit hem från konfalägret som var i strömbäck, 2 mil utanför umeå. Vi har gjort en massa saker men jag kan berätta det roligaste. Dom unga ledarna hade modevisning för oss. Jag blev ihjälskrämd av ante. Jag har skrattat mera än vad jag någonsin har gjort i hela mitt liv. Vi har hört fin sång. Dansat, sjungit, skrattat, ätit världens godaste mat!, lekt jätte mke, gjort bort mig, varit livrädda en del av oss, aaaa, det kan fortsätta hur länge som helst, det tar aldrig slut. Men vi har haft hur roligt som helst iallafall.
hejdå

Kommentarer

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0