Hoppspecialen

Hejsan! Skola idag igen. Efter skolan åkte jag hem som vanligt med bussen och gick ut med hunden. Sen gick jag in och kollde på TV och åt samtidigt. Hämtade ner kläderna och bytte om. Klockan 5 kom Anette och lisabeth och hämtade upp mig och så åkte jag med till Angelina. Jag åkte med dom till ridhuset och idag fick jag rida Virre. I början var han jätteseg, jag fick knappt fram honom. Men när vi skulle börja galloppera fick jag sporrar och då blev det fart men jag tog av dom lika snabbt för han vart för pigg. Sen skulle vi hoppa och det började lungt sen gick det lite fortare för varje språng sen hoppade vi bana också! Några hopp blev lite dåliga men anars är jag supernöjjd:D!
Anette filmade också!
Några hopp blev lite som dom blev men så blir det ibland för alla.


- Kram olivia -

Kommentarer
Postat av: hanna ol

vf ha du döpt filmen till Olivia och Mickey när det är Virre du rider? :$

2011-03-02 @ 22:18:05

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0