hem ljuva hem

Hejsan! Nu har jag kommit hem äntligen. Den här helgen har nog varit en av dom bästa hittils. Jag har fått vara med trevliga människor,skrattat,ätit,solat osv. Hur trevligt som helst. Men såklart känns det alltid lika bra att komma hem och känna att allt är som vanligt förutom att tvättmaskinen inte funkar men det fixar mamma nu. Sonmja åker hem imorgon och då börjar även skolan om. Efter skolan imorgon ska jag följa med Angelina och Amanda till stan och shoppa och äta mat kanske. På tisdag ska jag till björnsholmen och lära 4:orna at pimpelfiska med Melina,Johan,Marcusö och såklart Virus som har fixat så att vi får följa med.
På onsdag har vi KGB-förmiddag.


Youtube-kvalla..


He en bra vecka!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: therese

sv. du får fria händer :P

2011-03-21 @ 10:19:22
URL: http://wisehead.blogg.se/

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0