Fredag!

Hejsan! Idag är det fredag och veckan har gått jättefort känns det som nu. Men idag så är det skola till halv 2 sen åker jag med kvart över 2 bussen hem och fotar angelina och hennes ponnyer. Sen går jag hem och äter middag sen packar lite saker bl a filmkameran som ska med i helgen. Sen tar jag cykeln till Angelina och så fixar vi allt inför tävlingen som är imorgon på SRK (Skellefteå ridklubb). Och så sover jag där sen far vi imorgon typ klockan 8 på morgonen. Så det blir inte så bra uppdatering anteingen idag eller imorgon.  Men ni överlever.
Lollo♥

Ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Em

Asså har du IG i svenska?

Du kan ju inte skriva "sen" i VARJE inlägg - men det gör du endå! Om du slutar med det kanske du kan få G- i stället!

2011-03-19 @ 09:10:12

Jag blir glad om just du kommenterar!

Skriv gärna namnet här om du inte vill vara anonym
Kom ihåg mig?

och så din e-post:

vad heter din blogg?

här ska du då skriva om du inte förstod det:

Trackback
RSS 2.0